Varför måste man drömma?

Jag är den personen som verkligen drömmer om sånna saker som jag inte borde drömma om. Alltid har det varit så och det verkar inte bli bättre. När saker händer så drömmer jag att det blir bra (lurad!), när jag ser en orm på tv så drömmer jag om ormar (inte bra!, kan man inte bara få vara lite normal och drömma om bra saker? Inte som saker att man ligger på din arm och sover och vaknar upp och så är det bara en dröm, ush nu ska jag sluta drömma för alltid!
Jag försöker sysselsätta mig så gått det går om dagarna och hittils har jag lyckats relativt bra, solat och badat (huh, om man nu kan kalla det att bada!) haft det mysigt på stan med killen som spelar gitarr och sjunger vid värdshus tre hjärtan, han måste ju helt klart vara bäst.

Idag lutar det nog åt after beachen, är galet sugen och det är sista gången! Nu drar vi ihop ett gäng och så drar vi dit och njuter tycker jag! Duojag och Haaks, kan det bli mycket bättre? No way!

Hur kan man må så här? Jag vill inte må sähär, jag vill må bra och vara glad. det känns som om att hela sommaren varit bra till en början men när man tänker efter så har den ju haft sina motgångar och det är inte få av dom. Det kunde ju varit bättre. Sommaren 06 slår nog alla somrar!

Matilda/- Hörru mysen, kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0