tanken om minnen...

Tänk så glad man var i 9an! Här hade jag och Johan varit och köpt varsin svin dyr jacka! Haha, det kommer jag ihåg. Minnen är nog bland det bästa som finns. Speciellt sånna bra minnen! Är nästan lite sugen på att kila till andra datorn och kolla alla gamla bilder. Gud vilka år man har gått igenom asså. Alla fester på östra stranden och alla högtider från det att man var liten! Tänkt på alla killar som jag umgicks med 9an-2an. Så jäkla kul vi hade det, inte minst i Österrike. tackar André än en gång för att han hade plattången med sig! =)
Såg precis en jätte dålig film, det var jätte mycket kris i äktenskap och hit o dit! Fan så vill jag aldrig ha det! Det ska vara bra och mysigt precis som Peter o hans tjej har det! Dom verkar helt klart bäst i världen!





Så vill jag ha det igen, sådär bra! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0