Tack brorsan!

Skulle slänga alla mina mail och så hittade jag ett från bror min, där han hade skickat en bild från studenten och tydligen kommer de andra också snart! =) Då blir man lite gladare, den här dagen har inte varit särskillt bra någonstans.
Var precis och myste lite i stan med min nya kärlek! Hon är nog bästare än bästast. Vi satt och drömde bort oss att vi hittade drömprinsen, låg vid havet och kramades bland allt folk och skvätte vatten på varandra, haha hemskt vad man kan vara avundsjuk på alla andra. Hemska tanke, men det är ju sånt man vill leva för. Inte för att ligga hemma och gråta och ha sig, ush nej!
Åre Robin (gbg) skickade, yeah I know. haha men vettikattsen om han var ute eller vad det stod till i hans hjärna asså. Knas!

If I'm not made for you, then why does my heart tell me that I am?




Tack alla för den bästa dagen i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0