Stekt fisk på menyn

God morgon!

Vaknade upp tidigt idag, klockan ringde 07.00 även fast jag inte jobbar idag. Hum, då kanske ni undrar varför? Jo det var så att jag hade ju såklart beställt tid hos tandläkaren tidigt eftersom jag trodde att jag skulle ha jobbat, smart matilda! Så uppe med tuppen var jag och åt en härlig skål med fil, kellogs red berries, banan, jordgubssylt! Kalas gott verkligen. Dessutom har jag redan (!) varit ute vid ön i en timme och gått med hunden! Det ni, Matilda kan om hon bara vill.

Dagens att göra lista ser väl ut lite såhär:
Tandläkaren
Ön med hunden
♦ Damsuga & damma
♦ Äta mat på Eurostop med mamma! =)
♦ Åka till Siba o lämna tillbaka min kontroll till Dvdn
♦ Träna fotboll
♦ Tvätta mina jeans

Ja det var nog ungefär allt det jag behövde göra idag! Och som vanligt så blev horoskopet lika kul att läsa som vanligt. Haha undrar sa flundra om det stämmer bra idag också. Det återstår ju att se. Men det började ju lite småkul. Det där facebook är allt för kul asså! Där man kan till och med byta mobilnummer med varandra nu för tiden! Hah! Det du Issa.


Oxen 21/4-21/5

Måndagen blir riktigt spännande. Mest handlar det förmodligen om kärlek men även annat kan hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0