Små kul

haha måste nästan berätta detta för fy tusan vad jag skrattade! igår så berättade petra att en kille jag tyckte var skit snygg för några månader sen hade sagt att han tyckte jag var snygg, sen när han såg att jag jobbade på mc donald´s så hade han sagt: Ska jag verkligen satsa på henne? Hon kommer ju bli skit fet?! HAhaahaha, det tyckte jag var jätte kul, jag äter där mycket mindre än de flesta i den här stan kan jag säga och dessutom har jag tänkt att säga upp mig snart =) tyckte i alla fall att det var roligt och skrattade nästan ihjäl mig. Men visst är han väl snygg Emma? "jaaa, typ snyggast i hela halmstad" hahaha =) Söto!

Skulle behöva lite myssällskap för nu kommer snart hösten! Mörka kvällar med ljus, vaniljglass och hallon, en bra film, massor av kuddar och en filt! Bara för att jag är bäst på att Mysa om jag verkligen vill! =)


Äsch, att jag inte kan hålla mig borta! Doh, blir så arg på mig själv! Nu måste jag lägga ner det här projektet en gång för alltid. its so easy från och med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0