Sista trippen för sommaren...

HojHoj!

Nu var det längesen jag skrev, men det blir ju så ibland när man är galet upptagen och det har jag verkligen varit! Fredagen spenderades som jag skrev i Lidhult med de allra bästa killarna som finns i hela världen! Har saknat dessa stunder och Jimmy har också passat på att idag fylla år vilket killarna firade med att kidnappa honom och åka till high chapparall? Japp! Och tydligen hade de haft en helt underbar dag enligt honom gissar jag på hans sms som han skickade idag =) Vissa är bara bättre än andra och alla ni killar ifrån Lidhult, ni är sådär speciella så jag skulle nog kunna umgås med er hela livet om det var så. I alla fall så satt vi hemma hos Malin i Lidhult allihopa, ljungbybor och Lidhultare och de drack väl en hel del men lite senare på kvällen begav jag och issa oss hem till mig här i Halmstad för att se ett avsnitt av sex and the city (lånat hela boxen av malin nu! =) ) därefter fick vi gå och lägga oss för att vi skulle orka upp på lördagen som bestod av roadtrip till Göteborg Mitt hjärta! Dagen blev mycket mer än dubbelt så bra som jag hade hoppats! Dessa tjejer kan man helt enkelt inte få nog av! Har nog nästan aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, jag kan säga att när vi satt på bensinmacken och skulle tränga oss före killarna i bilen framför, då dog jag av skratt! =) Tack för en helt underbar helg, en av de allra bästa under denna sommaren som visserligen varit bra, men nej jag är fan inte nöjd! Har haft mycket bättre somrar!
Shoppade en del uppe i Göteborg i alla fall så här kommer lite bilder på nya fynd och lite roadtrip pics ! För övrigt passade vi på att på hemvägen kila inom Varbergs fästning! Kalas kul med band och massa blåst! =)

outfit of saturday

♥ T-shirt - Issas! (charhart?)
♥ "JeansSkjorta" - Acne
♥ Jeans - Replay
♥ Tygskor - Converse (skoskav nu!)
♥ Väska - Wedins accent
♥ Klocka - Ur&penn



Här beger vi oss!    tyvärr var jag tvungen!   kinamat i brunnsparken =)


Gogo varbergs fästning!

1, Roadtripen börjar på Frennarp
2, Jag var tvungen att stanna och kissa innan vi skulle in i trafiken i Gbg! Men jag klarade det!! =)
3, Kinarestaurang i Brunnsparken!
(Kalasgott!)
4, Varbergs fästning innan hemåk!


Aja, tror nog att datorn laggar snart för alla bilderna, så lägger upp ett nytt inlägg med bilderna på allt kraffs som jag har inhandlat den senaste tiden! =)

Kommentarer
Postat av: Beettan

Tack Själv! Nått grymt kul och en massa skratt, Ja visst! :D

2008-08-12 @ 16:44:12
URL: http://emmagillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0