Scobidoo!

Tjenixen, nu var det sådär längesen jag skrev igen! =) Dagarna har gått så fort och jag har varit galet upptagen. I veckan har jag mest tränat fotboll och glott på fotboll och film med Adrian.. haha trevlig kille det där. Igår tog vi oss en sväng inom stan och checkade läget. Självklart får jag bära hans 3-påse och vi går förbi telenor affären och en kille som jobbar där bara pekar på mig och ruskar på huvudet "va? tänkte jag, vad fan har jag nu tagit på mig och kollar överallt på kroppen" Killen knäcker sig och sen kom jag på att jag har ju visst en 3-påse i handen, något pinsamt men gud vad vi skrattade sen. Spelade match igår men gick inge vidare, förlorade med 3-0 och självklart får jag till det perfekta skottet och målvakten gör en tv-räddning (det är inte sant!) Sedan var det bara till att bege sig till jobbet och slutade vid runt halv 5 i morse =/ segt som fan. Jobba ikväll med men innan dess ska man väl hitta på något bus vettja :)
På måndag börjar allvaret, då ska man ta på sig sina tjusiga jobbarkläder och drutta omkring på Kalmar! =)
På tal om tjusiga! Haha igår på donken tog en kille fram en 20-lapp och gav den till mig och sa "den får du bara för du är så fräsch" hahaha som jag knäckte mig.

Woho Lördagar är bra!

Kommentarer
Postat av: frida

vf va de så speciellt att bära en 3 påse?:P

2008-08-23 @ 15:16:51
URL: http://frriiidaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

han gillade ju inte den :P eftersom jag jobbade på telenor! :P

Och det var inte mina grejer! sådäså!

2008-08-23 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0