Nytt i matildas sminkväska!

Hann även köra ner en snabbis till stan och köpa det jag har längtat nu länger efter. En ny, dyr mascara! Det blev en Lancôme - Hypnôs heter den och gud, den kan göra underverk på mina ögonfransar! Däremot så kostade den också därefter. 275 kr tror jag bestämt det var, men självklart är jag ute i rättan tid och får med mig en ögonkräm och en sminkborragnings "vatten" från samma märke på köpet! Det kan man kalla FYND!







Jobbet
gick även idag väääldigt snabbt även om Adrian (SJÄLVKLART!) var tvungen att köra hem tidigare så det var bara att stämpla ut och se glad ut! Haha, typiskt där missade jag 30 minuters kronor! :) Klarar nog mig ändå men det var skönt att komma hem i tid, eftersom jag aldrig hade hunnit till banken annars! På jobbet har jag äntligen (eller lite i alla fall) kommit över min höjdskräck. För idag tvingade killarna mig upp på bommen och ja det tog lite tid innan jag vågade klättra upp (eftersom att om man trampade fel och tappade taget typ hade dött) men aja, Till slut kom jag upp och det var inte riktigt så farligt där uppe även om det var en aning jobbigt ibland. Det är ju inte så mycket man har att stå på, det vill säga att den är inte särskillt bred! Fotade ett kort med mobilen uppifrån, även om det inte ser så högt upp så var det det! förstår inte själv hur jag vågade på grund av min höjdskräck! Nu är det bara Mathias tur, sen vågar vi alla :) Hoppas det kommer massa truckar nästa vecka så han får öva sig stackarn! :P Tack än en gång Adrian för skjutsen idag, kalas snällt! Imorgon ska jag köra själv, surt och jobbigt menmen, då kan man ju gå hem när man vill :D
Btw älskar rock-classic kanalen vi kör på full volym på jobbet, sånna härliga gamla låtar!




Här sprang jag runt i sele och såg glad ut ska ni veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0