Myspyset i tisdags!

I tisdags begav sig jag och mina damer till picassoparken och åt alla dess delikatesser! det var mycket mysigt och alla mådde finemang! Lite pics vore kanske najs! Vi fick även sällskap av semla, hugo, alfred =) haha
För övrigt, ni som funderar på att göra som sabbe, det vill säga testa alla chipssorter som finns så rekomenderar jag starkt att börja med soure cream franska örter! Dom är med på 3e bilden och sjukt goda!

     


  

Tack för den mysiga kvällen tjejer! För övrigt vill jag faktiskt ha lite volleyboll spel nu innan sommaren är slut ute vid Tylöbäck! Sådääså! Är ni med? Nixpix, dags o börja fixa sig i ordning, snart after beach!

Matilda/- I want you here, all the time... but it will never be like that again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0