Måste glömma måste glömma...

Morgonen började inte som jag ville, nej inte ens i närheten.. det enda som var bra var att jag inte var bakfull det minsta. Efter någon/några timmar i sängen (ja! tyvärr) så slog jag en pling till Kernick? Och vi drog till Tylösand! Göttans och idag var det nog en av de sista soldagarna kanske.. hmm gör ju inte så mkt eftersom jag ska jobba nu nästa vecka och veckan därpå. Där träffade vi Martin och hans kompisar, spelade även en del volleyboll men på gundt vatten! Här får man ju inte bada inte. Ush så jobbigt det var att inte kunna gå ner till vattnet och slänga sig i havet utan stå och skvätta upp lite vatten. Folk är gulliga och vänliga och tycker synd om mig, haha.

Strandoutfit, me like, galet mkt snälla kommentarer om mitt hår idag, haha tack ska ni ha!




Jahoooooo! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0