Kul cykelhjul ikväll

Är för tillfället hos Isabell i Lidhult och ska gå på fotbollen ikväll SJÄLVKLART! Massvis med svettiga killar mums! Haha, yä! Sånt gillar jag, knas va! Men sån är jag! Var kanske lite överdrivet inlägget från igår, men var så jävla förbaskad och arg. Kompisar är bra, men aldrig mer än så mer. Nu för tillfället letar jag efter min drömprins som jag spendera resten av livet med! Han får också gärna bo i Göteborg så jag får komma och mysa med honom om helgerna eller kanske flytta in hos puddingen så jag har någon att säga godnatt till! För det är det bästa! Jag VET att du finns där ute och jag VET att jag snart kommer träffa dig. HOho på tal om killar i Göteborg ska vi ju dit imorgon, kanske hittar något kap där i svängarna! hoho!

Ikväll: Fotboll kl 19, drar väl dit en aningen tidigare, sedan blir det att kalasa för de andra (jag kör!) men kan ha ack så kul med dessa folk ändå! Ikväll/natt beger vi oss in mot staden för att imorgon bitti bege oss mot Självaste GÖTET! Älskar den staden och ska inom några år bosätta mig där, det är fan bestämt nu! Men att bo där helt själv klarar jag inte, är jätte rädd för tjuvar och sånt knas så någon måste dela lägenhet med mig i hopp om att jag ska finna kärleken! haha, jävla tjat om den men DEN är ju så bra när den är som bäst! Det vet jag! När man umgås varje dag i flera månader, då mår jag som bäst i alla fall!



Dags att fixa i ordning sig! Man kan ju inte se ut hur som helst på fotboll, dom räknar ju med upp emot 300-400 pers! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0