Hå-be-kå!

Matchen gick som alltid, för jävla dåligt! Skit också och dessutom missade vi en straff, hur bra är det på en skala? Hmm, inge vidare enligt mig. Som väl är har matchen också ett slut, 1-2 till Ullared och vi är ännu närmre att trilla ut och jag kan säga som så här att ni lär inte få se mig spela fotboll mer om vi åker ner en division, då är min karriär över för alltid! Drog till hbk med sabbe och frida! Där träffade vi alex och /co! =) Längesen man träffade er och ni är på tok för kuliga ni! 2-0 till HBK! Därefter kilade jag och sabbe upp i addes lägenhet där han satt och åt chips, kebab, godis, nötter och drack läsk! Utan oss vettni! Haha, sabbe käkade upp godiset och jag kebaben. Tyvärr var det inte mycket kvar av kebaben så jag beställde en egen. Somnade nästan och sen orkade vi inte med hans jävla film Gabriell mer så vi kilade hemåt. Hoppas du sover gott cykeln! Jag kommer och hämtar dig imorgon!
Thimmy och Mickan har gjort slut =/ Jag tror det känns lite konstigt, lite så som när jag och Johan gjorde slut. Alla trodde vi skulle vara tillsammans hela livet bara för vi var så snälla och gulliga. Folk kom fram med världens största miner och frågade om det verkligen var sant.. Just så ser jag på Mickan och Thimmy. Förstår att det känns jobbigt Thimmy och jag lider med dig, ni var så söta! Men sånt händer hela tiden, även den bästa! Du och Mickan är nog några utav de snällaste och gulligaste människorna jag någonsin träffat och ni kommer även ni hitta den bästa till slut tro mig =)

Det blir inte alltid som man vill. I can't explain why we live this way. Love will come and set me free. I know it will..


Jag och kilarna i österrike 3 år sen tror jag! :)

Denna bild pryder andys rum! :)
Andy, Calle, Alex, Johan & Jag! fast 3 till var ju med på resan! Snart bokas Åre resan :) Fyfan vad kul, fast med samma som förra året. JAG ÄLSKAR FJÄLLEN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0