Galet bra!

Filmen var galet bra haha och jag vill bara se den igen och igen och igen! En film som faktiskt alla borde se tycker jag. Batman som går på bio just nu som sagt. 2,5 timmar var ingenting när den bara rullade på och faktiskt var händelserik i princip hela tiden.
Haha läste precis Jennies inlägg om Ikea nu igen och jag bara sitter och skrattar åt det hela tiden! Tycker absolut ni borde kolla in hennes blogg och läsa "Ikea". Fått mig ett och annat gott skratt av den texten, penslow.blogg.se

Imorgon är en ny och härlig dag på min sista vecka av sommarlov på väldigt länge. Den ska jag njuta av och även träna lite fotboll imorgon. Kanske slå en pling om jag vågar! =)


--- Man kan ju undra vad man har en bra "killkompis" till om han inte ens kan säga grattis!---
USH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0