Feber och pizza

Tjosan!

Ännu en jobbdag överstökad, men ack så jobbigt att springa runt på jobbet med feber och huvudvärk upp till öronen! Ja fy kattsingen, väl hemma tog jag en tupplur vilket var mycket skönt och nu har jag precis ätit pizza! Har även slängt i mig en o annan tablett och jag tror faktiskt att det fungerar ganska bra för det känns mindre och mindre varje dag och jag har verkligen inte råd att förlora en hel jobbdag! Aldrig, jag går till jobbet om jag så har 40 graders feber. OCH, på tal om jobbet så finns det en kille på monteringen vid Jonnys lucka som alltid ska hålla på att race:a med mig hem! Herregud, jag blir snart tokig! Tittar ju mer i backspegeln än på vägen (man vet ju inte när han tänker köra om!). Om det blir jobbet imorgon (vilket det blir!) så ska issa med hem och sova här sen, vi ska nämligen chilla vid brottet där äckel päckel lasse ska spela imorgon! Gillar inte honom och kommer aldrig göra det heller, han är ful och dålig!
Och på tal om ingenting så fick jag mina svarta sandaler idag och GUD! Dom är lika sköna som de bruna jag köpte förra året och dessutom skit billiga! Jag gör alltid sånna fynd =) Jag menar, 200 kr? haha det är ju ingenting. Man kan säga att jag fick dom i sjuk-present!

Visst vill man alltid ha uppassning när man är sjuk? Varm nyponsoppa! (fast det har Emil lovat att skicka på posten!) och så vill man ha en bra film (har jag inte, kom hit med en om ni vill!) och massor av godis och läsk! (läsk finns här, men inge godis! Kom hit med det!, eller.... räknas pizza som godis? )

Matilda//- Har aldrig gillat vänner (eller rättare sagt aldrig kollat på det!) Nu ska jag se ett avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0