Dö av hunger & Tivoli

Gårdagen var faktiskt mycket rolig! Blev en hel del för mig och kanske borde jag inte köpt hem ett flak med mariestad eftersom jag är så galet trött på öl just nu. Men 130 kr, äsch då får man väl passa på faktiskt. Så äckliga är dom ju faktiskt inte. =) Vi tillbringade en liten, väldigt lite del av trippen i Danmark där det mest hängde massa konstigt folk och höga killar, haha det är vad vi förknippar med Danmark - höga killar med gylfen öppen (mjaaa!) Åkte tillbaka till Helsingborg och kom till krogen Tivoli, något att rekomendera faktiskt (till och med för er som är från England!) Haha! Då finns det gott om bra folk att snacka engelska med, inte sant matilda? :D Där höll vi hus till klockan 3 på natten och sedan körde vi hem (olycka i bilen, i'm sorry) Vaknade upp med ett jävla fluff, jag linus o sabbe städade bilen och sedan åkte vi till mac in och träffade robban och jimmy!

Ikväll vaknades det en mini-kräftskiva! Jag sabbe emelie issa gäddan och exet! =) Mycket trevligt även om Gäddan och Exet inte verkade vara några fantaster av kräftor och valde istället att steka korv och äta potatissallad. Jag håller med om det gäddan sa "Man hinner ju svälta ihjäl medans man äter kräftorna!" Haha, ja mycket mat på dom det är det då inte. Vi satt ute på filtarna till framåt 21 på kvällen tror jag. Sedan begav sig jag och sabbe hemåt pga att det var så kallt. Ja något kjolväder var det då inte ! Men sång, kräftor och till och med lite verser hann vi med och hoppas ni har en trevlig kväll! Imorgon blir det match mot Ullared! Keep up!


  


Tack för ikväll & igår! =)

Kommentarer
Postat av: angie

tack sjääääälv :D

2008-08-31 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0