Day one

Hemkommen från jobbet alldeles nyss. Ändå ganska skönt att vara tillbaka nu igen, det känns inte som om det spelar någon roll längre eftersom solen inte skiner och regnet öser ner över Halmstad! Ganska perfekt för att komma från mig, haha. Dock inte lika kul att träna fotboll när det ösregnar och näst intill är storm ute. Men det kanske hinner bli bättre inom 10 min för sen ska jag faktiskt kila dit. Hoppsan, kanske dags att börja klä sig snart då! Får väl hoppas att man inte får någon stenhård boll på höftbenet eftersom jag i princip kommer börja gråta då. Sedan hem, ta en dusch och lägga sig i sängen och glo på tv med lite ljus och god frukt, sånt gillar jag! Mys i all enkelhet, ja allt mys är faktiskt bra! Efter det är det nästan dags för att nana, själv.. jag gillar verkligen inte att sova ensam, det blir så tomt  och ingenstans att ha huvudet. Kom och assistera som min kudde !  (2o kr! )

Matilda/- Nu du fotbollen, kanske dags att ta tag i dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0