Dags att krypa till kojs!

Just anlänt till sängen för en härlig natts sömn hoppas jag. Tror ni det finns kuddar som är formade som en arm som man kan sova på? Haha det tycker jag hade varit bra för alla par som inte bor ihop, för visst saknar man väl armen som man ofta ligger på? En slags kudde som formar sig precis efter huvudet, precis som när det känns helt rätt och allt är perfekt tillpuffat, haha sånt tycker jag om i alla fall.
Träningen var härlig men också jobbig, ska sitta på bänken med a-laget imorgon, blev dock lite överraskad eftersom jag nästan inte tränat någonting, men visst kan det väl vara kul. Det är ju inte direkt så att jag har någonting annat för mig nu för tiden. Får nog bli mitt nya jag: En fotbollstjej med hästsvans och svettband! haha hade varit något. Nehe nogpratat för idag, upp tidigt imorgon med, jobba, äta hos farmor (GOTT), jobba lite till och "youtuba" som peter säger! haha, sen ska jag hem äta och dra till matchen och därefter sova. Kul liv!
Nattinatt och kramikram till er alla!

Läste gabbes blogg och hon brukar alltid lägga in dagens horoskop (eller ofta i alla fall) och jag håller med henne, det stämmer faktiskt oftast och jag tycker det är lite knas, huh.. Här är mitt:

Oxen 21/4-21/5

Trots vissa bakslag är du på riktigt gott humör. Lite skön sommarlättja gör måndagen ännu trevligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0