Aldrig mer!

Försöka går ju, men aldrig mer med dig. (egentligen vill jag bara att detta ska vara en dröm och att jag ska vakna upp i Maj detta året och aldrig åka till Exet) FAN VAD JAG HADE MÅTT BRA NU I SÅ FALL! Du har skitit i mig hela tiden, nu är det min tur att skita i dig, varför ödsla tid på en sån som dig? Även om vi bara är kompisar så tänker jag tillbaka på hur det var innan och jag förstår faktiskt inte hur jag har stått ut!  Kan egentligen inte ens förstå varför jag är kompis med dig? ♥ Kompisar vet bäst, har alltid vetat bäst och kommer alltid att veta bäst för mig! Nu gör jag som ni har sagt hela tiden. Någonstans har jag aldrig förtjänat det här 

Imorgon kommer min Kontaktannons! =) haha "mystjej söker" perfekt!





Nu är det slut på att inte somna, för från och med NU så bryr jag mig inte! haha tycker nästan det är lite kul, med fjällräven ändå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0