Talang

Satt nyss och glodde på talang 2008 eftersom jag har så kul liv, nej men jag ska faktiskt ha en vit helg pga matcher hela helgen med både a och b laget. Så idag har jag ätit massa gott och glottat på film och då talang. Kom då att tänka på förra helgens program, killen Emil som visade fresstyle med fotboll. Jag förstår verkligen inte hur man kan bli så duktig? det är faktiskt helt sjukt, själv tycker jag det är svårt att kicka vanligt 20 ggr typ, så kommer han här och kickar när han ligger ner med fötterna rätt upp i luften och herregud sånna saker han kan göra. Kolla själva!

http://www.youtube.com/watch?v=jtAd4EyWIS8&feature=related

Har krängt i mig 1 ½ liter ramlösa blåbär idag med, men fy så gott det är! Mumma. samling vid kvart i 2 imorgon, hmm då jävlar ska vi vinna helt klart! Sedan på söndag blir det lite match då också och på måndag bär det som sagt var av till gbg tidigt på morgonen med mamma. Nu är jag nästan säker, det blir sista minuten resa!
ikväll har jag faktiskt även gjort en del på PA: t, vilket behövs eftersom sista inlämningsdagen är på onsdag SHIT!
Issa, om du vill får du gärna göra om lite bilder! Sskulle vara vänligt :)

matilda/- natti natt

Kommentarer
Postat av: petra

han som spelade piano då?! amagad jag började nästan gråta när han gjorde det!!!!!

2008-04-26 @ 09:54:05
URL: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0