Svara då

Man kan väl svara, så matilda blir lite glad i alla fall! Blöö.
Hade en kanonkväll igår, svårt att glömma.

Kollat på alla 3 veckoavsnitten av andra avenyn, hoho jag älskar det!
Sovmorgon till 10 imorgon iaf, då blir det träning för att sedan åter igen träna på kvällen, herregud.. kan man bli utbränd pga träning? Känns nog som om jag går in i målet (väggen) snart. Tränar ju 3438 ggr i veckan känns det som. Jaja.. samtidigt som jag inte kan förstå mig på folk som inte tränar, ni kommer bli TJOCKISAR =)

Matilda/- Hoppet som lever

Kommentarer
Postat av: Josefin

JA, man kan gå in i väggen av bara träning! :P Vareit med om de några ggr känns de som. Blir nästan för mkt ibland av all fotboll. Det enda livet handlar om nu känns de som..

2008-04-08 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0