Sorry!

Japp nu var det längesen jag slängde mig in på bloggen för att skriva lite tjaffs :) Har varit fullt upptagen med mitt förbannade (jag faktiskt!) projektarbete. Självklart satt man där i början, haha ska jag börja nu? Skulle inte tro det, det är ju typ 1 år kvar till det ska vara inne och nu sitter man här sista dagen såklart och segar över hur trög man är.  Det är ju bara såååå typsikt mig. Dock blir det nog rätt bra till slut inte sant frida? :) Vi gör ett kokhäfte åt unga idrottare! Huh, aja lite flummigt ,men självklart har vi ju med "efterrätten" fruktsallad och snart kommer ett smakprov av bild som visar hur allsingdar goood den var !
För övrigt var jag tvungen att ta en pause innan så jag och sabbe drog till stan, espresso house, köpte det vi skulle och en glass och satte oss vid Nissan en bra stund :) Så mysigt och tro det eller ej men det var en kille som i princip trillade i Nissan! haha, han skulle ta upp något som han tappade i nissan och samtidigt så trillade han i men fick tag i kanten och lyckades till slut kravla sig upp. Snälla kompisar hade han också, haha dom satt kvar och garvade åt honom men någon hjälp fick han då inte! Sabbe, jag vet att du hade räddat mig om det var jag som var killen! =)

Nu är det snart Despan och tralalalal sen ska jag fortsätta med mitt jävla projektarbete, här kommer fruktsalladen!

image172

Även ett stort tack till min BÄSTA issa som har fixat bilderna! Du är värd diamanter älskling :)

Matilda/- Imorgon blir det gaaalej!

Kommentarer
Postat av: petra

mmm gott med fruktsallad

2008-04-30 @ 09:43:12
URL: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0