Something in the way

Nu har jag och Sabbe varit på Nautilus och varit på spinning i 50 min, det var jädrigt skönt faktiskt och idag gick tiden till och med snabbt även om både jag och hon hade glömt vattenflaska och nästan dog under tiden.
Fast faktum är att vi var och fikade innan, go macka och isteeee =) mumma.
Fick tillbaka mina bruna stövlar också, blev dock lite halvt glad då ena klacken var pajj =( Var så rädd om dom stövlarna. Skomakarn nästa...

Innan idag hade vi "lektime" med klassen igen, dvs fritidskunskap med henke =)
Vi var ute i skogen och lekte dunkgömme och en lek där man skulle hitta saker på alla bokstäver i hela alfabetet.
Tjoho, vårt lag vann, vi kom till U som i Urin (vilket också blev vår sista sak) HAH!

Här kommer lite bilder från dagen ute:

jag närmast, emma frida thimmy lägge robin (bakre sjöström)
image89

image90  image91
jag sitter och "gömmer mig"                                    killarna gömmer sig!

         

Matilda/- ibland är det skönt att få vara barn igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0