Schools out

Japp, nu är det inte långt kvar till den efterlängtade Balen & Studenten. Herregud vad jag har längtat, ja faktiskt inte minst från när jag var uppe o firade brorsan i Lysekil när han tog sin student! Det såg så otroligt roligt ut, samtidigt som det säkert finns jätte många man aldrig mer kommer träffa vilket är lite tråkigt. Ingen mer skola, inte än på något år i alla fall. På tal om brorsan sa mamma att han kanske kommer hem nästa vecka och hälsar på, vore ju absolut jätte kul i så fall!
Var precis ute och gick 45 min med hunden, det var jätte skönt väder och solen sken Tjoho! Jag blir så otroligt glad, jag vet att det är ett jäkla tjat, men jag ÄLSKAR verkligen solen!  Det bara spritter i hela kroppen på mig då!
Ringde till pappa nyss, nu skulle han snart hoppa på planet från texas och åka hem till Sverige, dock är han inte hemma förens imorgon vid lunchtid och då är jag i skolan. Tyvärr hade dom inte haft de helvita conversen som jag så gärna ville ha, typiskt. Men har man inte världens bästa pappa då? JODÅ! Han har köpt ett par låga vita converse och ett par Nya (svarta med mönster) så man ska väl inte skälla på han allt för mycket nu när han kommer hem. De vita får helt enkelt vänta till lönen kommer! För converse blir min nya garderob. Imorgon har jag 5 par och jag lovar, det kommer fler!
Nu ska jag gå och titta på det där bortsprunget programmet eller vad tusan i världen, kommer inte ihåg vad det hette... ni fattar nog vad jag menar! Issa tipsade mig om att det skulle vara bra!

Matilda/- Här kommer jag soffan, jag & min chipspåse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0