Polis polis potatisgris

Var precis ute och gick med hunden då jag upptäckte en polisbil inne i skogen och började genast fantisera om vad som håller på att hända. Kanske var det en lös mördare som tänkte ta mig som gisslan och döda mig, eller en tjuv som tänkte sno något (som vad? träd? haha tänker inte så långt ibland). Men efter en stund stötte jag på polisen och hans hund som enbart var där för att rasta hunden, tuuur :)

Snart ska jag bege mig mot träningen men idag bara för att titta och lyssna på mötet. Eftersom jag redan har tränat i morse och har fått rabarber ont i ena knät sen vi gick på gräs, får försöka ta reda på vad det är..
Blev glad i gårkväll när jag fick bra respons på mitt inlägg, hoho!

Imorgon ska jag:
♥ Gå på Naturen (jo, jag måste!)
♥ Gå på övriga lektioner
♥ Lämna in mammas cykel för reparation
♥ Låta mamma mäta mig för balklänningen
♥ PA! måste fan göras, ush jag  blir så tröööött

Outfit för promenad med hunden
- Joggingbyxor & joggingtröja umbro/skolstället
- Pannband stadium (syns dock inte)
- Skor lacoste
- Jacka nikita (Så glaaad, gillar den jacka och nu är det lagom varmt)

image82

Matilda/- SOOOOL make me happy, like you

Kommentarer
Postat av: iz

mumsabit!

2008-04-07 @ 18:23:24
Postat av: Fektus MacMektus

Själv är man typ klar med sitt PA...

2008-04-07 @ 22:21:06
URL: http://fektarn.blogspot.com
Postat av: Josefin

Trodde det va den jackan du sa du inte tyckte om för ett tag sen? :P

2008-04-08 @ 19:40:25
Postat av: Matilda

Jo det är det josse, men nu har jag ändrat mig :)

2008-04-08 @ 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0