Nanig!

Har då inte hunnit med att blogga allt för mkt här i helgen, menmen nu får jag ju dra en fin liten berättelse om allt trevligt jag varit med om då jag faktiskt har hunnit med en hel del denna helgen!

Fredag

Sluta skolan allt för tidigt och valde att cykla in till stan för att kika på lite saker. Dock får jag sån mensvärk så jag är tvungen att åka hem pga att jag typ nästan dog. Väl hemma har det gått över och jag kör ner till stan för att hämta ut mina stövlar (som inte gick laga!!!!) Så nu är Matilda besviken och ledsen. 1300 kr rätt i sjön, skål för det!
Efter jag hämtat stövlarna och köpt en nål till mammas symaskin så hon kan sy klart min balklänning åker jag hem.. är hemma i ca 1 h innan jag kommer på att jag ska på Underbar på kvällen och har absolut ingenting att ha på mig. Jaha, åker ner till stan för att köpa kjolen jag spanat in men nehe då fanns den ju inte i min storlek HURRA. När jag väl kommer hem inser jag att det är 30 min kvar till jag ska ta bussen till Anna på middag, tjena.. ingenting att ha på mig och inte fixat mig det minsta! det är matilda näslund det!
Väl framme hos Anna hade vi mkt trevligt och underbar var väl sådär, inte särskillt kul faktiskt.

image137
-Linne H&M
-Byxor Fornarina
-Halsband H&M
-Sjal JC
-Armband & örhängen H&M
- Pumps Din sko

Lördag

Vaknar med huvudvärk, dock av lindrig typ. Åker till helsingborg med mamma och pappa. Köper en del saker (kommer kanske bilder lite senare om jag orkar) och bestämmer mig även där för att jag ska grilla med mina underbara vänner från Lidhult hemma hos jimmy som har fest :) Och jag måste medge att det var så otroligt mysigt och jag älskar er allihopa! Robban och jimmy får en extra stjärna då dom stått och gjort världens godaste sallad med melon och alla dess mumsigheter i! + i kanten för er!
Festen var kalas och slutade med att vi några stycken satt hemma hos issa och badade i hennes tunna och det var nog det skönaste jag någonsin varit med om! Kl 4 blev det natti natti!

image138
¤ Klänning/tröja - Monki
¤ Lacktights - H&M
¤ Kofta - MQ
¤ Converse - USA
¤ Väska - Åhléns
¤ Armband - Gina Tricot
¤ Sjal- H&M

Söndag

Vaknade upp av en Jävla ringsignal för att vara precis! jaha, anton ligger i huset brevid och vill ABSOLUT ha en treo nu pga sin huvudvärk. Vi asar oss upp och kilar ner till jimmys hus där alla folk redan var vakna! Galet! (alla utom jimmy såklart) Sedan tro det eller ej så kör jag hem Anton och Anton till Unnaryd, japp så duktig var jag :)
Sen hem till jimmy, kolla lite pokemon med folket, drar till ica köper frulle och sedan tv! Hemma runt 2 efter en härlig helg och dessutom är jag helt galen i att umgås med mina underbara barndomskompisar! Hur sköna som helst. Solade en sväng, typ 30 min innan jag skulle dra till min samling. Vi mötte kungsbacka och jag måste säga att jag har nog nästan aldrig varit så arg i hela mitt liv. Här äger vi hela matchen och domaren bara dömmer den billigaste straffen ngnsin och missar en offside så vi förlorar med 2-1. USH! hata domare!
Gjorde iaf ett mål idag, inte så snyggt men visst blev det mål =)
Nu är jag helt galet trött och imrogon är jag ledig, så jäkla skönt! Måste dock påpeka att jag tror jag har pajjat min fot.. fyfan så ont det gör.. aja nog om fötter!

   



Matilda/- Skön jäkla helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0