Migrän, fotboll och fotboll

Vaknade i morse med VÄRLDENS MIGRÄN, hurra ingen skola här inte. Låg till klockan 3 i min säng och hade så ont i huvudet så jag nästan grät, ush o fy det var inge vidare. Testade allt, tabletter, mat, dricka, avlsappningsband i 2 timmar typ, till sist när jag inte var så yr och illamående gick jag ut och gick och sedan vid runt halv 4 mådde jag faktiskt riktigt bra igen! Skönt eftersom jag hade samling med laget klockan 5 för match vilken slutade 0-0.
Sedan hbk som slutade 1-1, hmm jaja får väl vara nöjd!
träffade lidhultar pajkarna men missade nog den bästa, attans men fick bli lite "snack" ändå. =)=)

glad att jag inte är med på vårt lagfoto iaf =) (dock tagning innan en match när jag är i gbg) hoho!

image97


Matilda/- Nu mår jag så bra så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0