Kanon väder..

Japp när jag vaknade blev jag nästan glad att det inte var så jätte fint väder, just på grund av att vi ska spela match idag också fast idag är det med b-laget på sannarp kl 14.00! Hoppas det går lika bra idag som igår.
Gårdagskvällen spenderades hemma med grillat, potatisgratäng a la Matilda, vitlöksbröd, chips och påskmust! Tillsammans med en jätte bra film! Kanon, sen gick jag o la mig redan vid 22.00 tro det eller ej men måste ju tänka på att sova ordentligt, eftersom jag o mamma ska till gbg hela dagen imorgon =) TJOHO!
Nu ska jag kila och äta lite sen kommer emma och hämta mig om  30 min för match! Good luck to us
Ska baske mej spela lika bra som förra helgen, tänka på ngn man inte gillar! haha

Den här är så typiskt mig :)

image171

Matilda/- grått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0