Jag menar, hur kul är det??!

Japp, började med förlust med b-laget igen, 1-2 till fjärås, ush o fy som de spelade. BLÄ! Kunde ju inte börjat bättre liksom och bra koll som jag har hade jag helt glömt att vi har naturprov på tisdag och eftersom jag ska till gbg hela dagen imorgon var jag tvungen att absolut i alla fall läsa det nu och tjena, det tog ju inte liiiiite tid! fattar fan inte hur man kan ha 50 sidor natur och varje sida är OLIKA SAKER på! det är ju helt galet, lycka till o lära sig allt det ! Ibland förstår jag mig verkligen inte på alla naturare! Ni måste vara helt galna! Har väl dock haft bättre lärare i mitt liv, eller ja jag har nog aldrig haft någon sämre än han vi har i natur nu. Heja, det gör det hela sååå mycket roligare!

Något roligt är ju i alla fall göteborgsresan med mamma imorgon :) Ska bli kalas kul! Och dessutom ser det kanske ut som om jag Josse och Båth drar utomlands strax efter min födelsedag i maj :) JOHO! Brun o fin till bal och student! KALAS JU! På tal om inget så börjar andra avenyn alldeles strax så bäst att göra lite te och lägga fram kuddarna i sängen och invänta! Just det, haha te! Där sa jag det. Idag kom det en kille och ville sälja te för deras klass skulle åka på skolresa och såklart mamma är ju ett faaan av te så hon gick in till mig, jag luktade och visst det luktade ju skit gott. Köp det! haha hon köpte det, en liten ynka påse för 100 SVENSKA RIKSDALER! Hon är ju inte riktigt klok! Hade jag aldrig gjort, tänk, det är ju faktiskt ett helt linne på Gina eller vad som helst! Aja, snäll mamma man har! Och hoppas dom kommer iväg på sin skolresa !

Matilda/- Andra avenyn häääär kommer jag!

Kommentarer
Postat av: petra

heyheyhey, jag ändrade bara bloggtema på inställningarna. där finns de ju ett par st att välja mellan, good luck din lilla räv;)
du btw, vill du komma på min dansshow? den 10 maj, kl 15.00 eller kl 19.00 håller på i ca 40 min och kostar 50 kr. jag och en annan tjej som gjort alla danserna, vi dansar i folkparken i kulturhuset. aa det var nog all info:) eller jo vi e 5 tjejer som dansar!:D

2008-04-27 @ 20:00:53
URL: http://ppetraa.blogg.se
Postat av: iz

baaaaby

2008-04-29 @ 18:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0