Hoppsan

Glömde ju lägga din den softa bilden som jag tog i morse ute i solen där jag satt i endast t-shirt och joggingbrallor ! Herregud så skönt det var !
En sak till : Jag fyller snart år!
Vilket betyder att jag äntligen ska få tummen ur mun och önska mig en riktig kamera så jag slipper asa med mig mobilen överallt. Har dock aldrig blivit av att jag köpt en eftersom jag är så otroligt slarvig av mig. Tappar bort ipod hit och mobilen dit, så har liksom aldrig vågat! Men nu jädrans! Annars får man väl göra som brorsan min, köpa en billig festkamera och en dyrare som man har till andra viktiga saker.



image130

Matilda/- Guldskorna kommer alltid fram när det är våååår! Nu är det vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0