Godmorgon Halmstad!

Vaknade vid 10 av att alla fåglar kvittrade utanför mitt fönster, jaaa tänkte jag och hoppade upp ur sängen i hopp om att det var soligt! Men vilken besvikelse man fick, inte var det någon sol ute nej, istället såg det ut att börja regna när som helst, så typiskt. Ingen sol idag inte.
Har tittat på massa otroligt dåliga program på tv fram tills nu till min frukost, som idag endast bestod av ett ägg, lite yoggi och ett knäckebröd med ost och gurka, eftersom jag var alldeles för trött för att orka göra något annat idag.
Det var planerat att jag och mamma skulle åka till Lidhult och hälsa på mormor o morfar idag, men nehe så ändrar hon ju sig i sista stund Såklart, jädrans tant. Nu har jag ingenting att göra.
Men det är ju faktiskt bara 5 timmar kvar till jag ska vara på samlingen med laget för att åka till Laholm och spela match på Gräs!! Ja faktiskt första gräsmatchen för i år, ska bli skönt!

Är lite sugen på att åka till Eurostop och hitta något fint eller kanske lite smink, det kan man ju inte ha för mkt av, får se vad dagen bjuder på. Kanske Sabbe vill ta en fika? :)




Matilda/- Skänker en tanke till Anton, vars hund blev påkörd och dog i onsdags :( RIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0