Glömde!

Jag tittade på talang 2008 på tv4 innan ikväll och såg då denna lilla sööööta duktiga Zara, alltså jag tycker ALLA borde lyssna på det hon sjöng för det var helt sjukt för att vara 10 år, nästan så man började gråta hemma i soffan, haha.!
OCH kan inte någon snäll person bara ge mig en hel spegelvägg här hemma? Det vore så snällt.

Föresten, känner du någon i Hstd som hyr ut sin Möblerade lägenhet nu och 1 år framåt så hör av er. En kille från USA ska börja jobba på kalmar nästa vecka och han ska, om de inte hittar någon lägenhet till honom bo på hotell i ett år! hahaha, fan vad billigt. Dom är tydligen beredda att betala minst 1000 kr Mer än den vanliga hyran ligger på.
(Kan man ju dock förstå, undrar vad det kostar att ha honom boende på ett hotell mitt inne i stan alla dagar i veckan i 1 år) lär ju vara billigt ! tsss..


Matilda/- Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss and love you grrrl

2008-04-12 @ 15:26:51
URL: http://iznonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0