Glöm inte solkräm!

Måttligt skönt att vakna klockan 10 i morse och bara ta det lugnt och äta frukost ute i trädgården pga det fina vädret.
En macka med ost och ett glas proviva =) Nyttigt för magen, hoho ! såklart har jag tillbringat lite tid ute i det fina vädret och herregud vad bra solen tar! Det trodde ju inte jag så jag sket i solkräm och märkte ju inte att jag ser ut som en kräfta på hela framsidan nu! Hurra!

image142


Satt även och tittade runt lite på olika hemsidor och hittade denna otroligt fina klänningen, vill HA! Men såklart finns det ett MEN, den finns ju inte här i Sverige och jag orkar verkligen inte betala kläder med massa porto just nu, nej tack.
Fick ett sms alldeles precis vid strax efter 12 och JAAA! Så glad man kan bli! För övrigt så skiter sig peace and love festivlane på grund av att jag lovat min mamma o pappa att passa hunden i 2 veckor, skit också!

matilda/- at least i'm trying

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0