Fruktsallad & "catching"

Nu ringde dom från Mårtensson, nämligen pga förra underbar då dom drog ca 566 kr av mig, för 2 shots. Och självklart ska jag få tillbaka mina pengar eftersom de gjort fel, det tackar man ju för! Har ju inte allt för mycket pengar, även om jag har mer än jag brukar ha kvar en vecka efter löning.  Cash är ju aldrig fel.
Så det var ju inte helt fel när den snälla Palle ringde, blev faktiskt så lycklig så bad pappa köra ner mig till Ica för att köpa godis, men lyckligtvis slutade det med att jag kom hem med bamsemånga frukter istället =) BRA matilda!

image70
Fruktsallad med äppel, päron, banan, "pfysalis"?, vindruvor, hallon, mango, apelsin






image71
På söndag åker pappa till USA och han ska köpa dessa till mig! TACK =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0