Fira segern!

Igår spelade vi ju som sagt var match med b-laget och vann med 2-1 alltid lika skönt med vinst. Eftersom jag har ganska jobbiga och onda känningar i mitt knä valde jag att hoppa över dagens match som börjar om 1 h, men jag ska dit och glo i alla fall :)
Självklart begav jag mig ut igår med de allra bästa. Förferrade lite hemma hos sabina och visst var det väl helt okej! Efter det stan och träffa på lite nära & Kära! Sen körde bästaste bästa evve och angelica mig hem ! :)

Altså, man blir så glad av detta väder, helt otroligt! var nyss nere vid ekohallen med mamma och hunden så han fick springa av sig lite och faktum är att idag BEHÖVER MAN INGEN JACKA!

Outfit of yesterday:
→ Kjol-t-shirt (Gina Tricot)
→ Lackleggins (H&M)
→ Vita knästrumpor (H&M)
→ Äppelhalsband (Lindex)
→ Armband (H&M & Kina)
→ Örhängen (H&M)
→ Stövlar, syns dock inte (Scorett)


image110

Matilda/- Nu ska jag på fotboll i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0