Det var längesen nu

jobbigt att bloggen har varit avstängd. men har en bra nyhet man united vann precis med 0-2! Gött!
Menmen, i helgen var man på underbar, attans trevligt måste jag säga! Blev en del dricka men jaja, så ska det väl vara. På lördagen begav sig jag och frida till ljungby för att kolla på hardcore superstar och även där blev det en del dricka :) men kul som fan och bra med!

gräääääääästräning imorgon!

nu har jag hittat en ny jacka som jag bara måste köpa imorgon efter skolan, ush o fy så mkt pengar det går åt just nu, men denna kan inte vänta faktiskt. (Bild nedan)

samt. så har vår klass haft papperskrig idag, det var lajbans!

image65

image66

Matilda/- läggdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0