Pingisproffset Matilda

Jaha, idrottslektionen var inte annat än rolig idag. Den tillbringade vi i halmstadsporthall i pingislokalen. Det var faktiskt riktigt skoj när man fick in några "smashar" eller hur det nu stavas. Man kanske skulle ta och börja spela igen? haha Nej ingen tid till sån skit faktiskt!

- Gårdagen, tjaa bästa dagen i veckan, än så länge! Träffade mormor, kunsin, isabell <3, sara <3 och Massa lidhultare och hyltebor =) Tycker alltid det är lika trevligt att åka tillbaka dit och det känns faktiskt lite som om man bor där fortfarande, tro det eller ej.
- Gud vad jag saknar pratstunderna med dig Isabell, det märkte jag igår. Vi bara pratar och pratar, inte om viktiga saker, utan kanske om döden och sånt, haha. Sådant som man inte brukar prata med andra om. Vi kan sitta i flera timmar och bara spekulera om massa hemska saker som händer efter döden samtidigt som man äter lite smått onyttiga saker. Saknar dessa tiden otroligt Mycket!
- Imorgon kommer de in till Halmstad, såklart att man ska ha 100 prov och träning att ta hand om så förmodligen kommer jag inte hinna träffa er =( tusan rabarber alltså.

Ni två är sådana personer som man inte skulle byta ut mot vilken summa pengar som helst.

- Saknar tiderna i Lidhult vi har haft, de finns i mitt hjärta och kommer aldrig försvinna. <3

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0