Myspyser och väntar på tjejerna

Tjenixen!

Har precis varit på stan och hämtat ut biobiljetterna. Ikväll 21.45 ska vi gå. Hm? Är inte det fruktansvärt sent? Jaja, får vara glad att jag inte börjar jobba förens 11.00. Det blir värre för Carro som börjar 07.30.

Nu ska snart Tacopajen in i ugnen och sedan kommer tjejerna.
Blir myspys i lite mer än en timme här, sedan bio.


(fan, jag har problem.. köpte stövlarna för 1999 kr och jag vet inte om jag ska behålla dom eftersom de är lite stora för min lilla vänsterfot.. det är ju mycket pengar) Hjälp!!
Men dom e fina som snus! :)



Älskar dom verkligen, men men vi får väl se..

Kommentarer
Postat av: julia

jaa det var lite sent, men mysigt :D

2011-09-26 @ 20:00:51
URL: http://juliamartinsson.blogg.se/
Postat av: Paulina

om dom är för stora så är det kanske bra att lämna tillbaka dem? =) det är mycket pengar som du sa. :)

2011-09-26 @ 22:14:06
URL: http://paddees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0