Dagens dagens

God eftermiddag!

Idag har det varit mycket att stå i :)
Vaknade, gick och köpte nybakade frallor och åt till frulle. Tog en dusch och därefter begav jag mig till Linköping, jag och bilen!
Pratade med Emelie gumman, hon ska flytta till Oslo snart. Ni kan följa henne på hennes blogg:

thisisitinoslo.blogg.se

Inhandlade en hel del idag, nästan lite för mycket.. (fy på mig!) Nu blir det inget mer denna månaden åt mig själv baskemej. Men nöjd är jag i alla fall och det är det viktigaste. Ska fota sakerna sen och lägga upp här!







Byxor - Acne
Tisha - Tiger of sweden
Sjal - GT
Skinnjacka - H&M
Smycken - Michael Kors, Efva attling, Cornelia smycken, Snö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0