Brödernas sallad

Hojhoj!

Sitter nu och myser i vår lägenhet för mig själv. Det är faktiskt riktigt skönt att bara slappa för sig själv ibland. Jag gillar faktiskt egentid och borde ha det oftare. Jag är inte den personen som annars tycker om att sitta still, men jag måste lära mig att vila.

Dagen på jobbet gick bra och nu öppnar jag 3 dagar i rad och slutar alltså runt 16 tiden, vilket är kalas!
Jag är ledig i helgen, dvs lördag och söndag och hoppas på att jag och Martin kan hitta på något roligt :)

Sprang inom Fräcka fröken på vägen hem från jobbet och köpte mig en sallad.
Så nu njuter jag till halv 8 hos mig, som denna veckan är i Halmstad ♥




Kräftstjärtar, räkor, fetaost, rödlök, soltorkade tomater m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0