Intervju

God morgon! :)

Idag fick man vakna upp till strålande sol, gud vad härligt det är.
Blev inget jobb på stadiumlagret idag, vilket faktiskt var ganska skönt då jag var helt slut i kroppen efter att ha åkt sparkcykel på jobbet nu i 2 dagar.
Dock har det varit väldigt roligt :)


Idag ska jag på intervju till ett nytt café som ska öppna i Maj.
Le croissant, en fransk kedja!
Ägaren ringde mig i Fredags och tyckte vi borde ses.
Faktum är att 640 st hade sökt jobbet, men han ringde mig först :)
Så det bådar ju gott, men man vet aldrig. Det är lön, arbete och tider som ska stämma också.

Vi får väl se, det hade varit så kul med ett roligt heltidsarbete!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0