Vad har jag gett mig in på....

Då var det dags igen! Spinning står på schemat denna Torsdag. Var det en vecka sedan nu?
Dock har jag en extrem träningsvärk sedan gårdagens body pump pass. Menmen, har man gett sig fan på att man ska träna så ska man också träna! Om jag så ska lida igenom hela passet!

Imorgon vid lunch styr vi kosan (bilen) mot Uppsala. Det ska bli jätte roligt! Jag har bara varit i Uppsala i 2 dagar tidigare. Nämligen när vi skulle åka till Grekland då vi sov över hos Gurra och Sara.
Det är faktiskt till dom vi ska imorgon och spendera hela helgen! Det lär väl bli ett och annat glas vin om jag känner Sara rätt :) Skulle gärna spendera en liten tid på stan på Lördag, så det hoppas jag på!

Efter spinningen väntar en mysig fika med Hannah! Så jag får väl tänka på det när jag sitter och sliter på min cykel om 2 timmar.

Ska ta med kameran till helgen tänkte jag, så eventuellt kommer det upp lite bilder från helgen i nästa vecka! Så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0