Bubbel och ny bok!

Go kväll!
Hemkommen efter en härlig dag på jobbet, precis som det ska vara. Mycket att göra ett tag, men faktiskt alldeles lagom. Jag hann göra allt jag skulle göra och förberedde bra inför imorgon då jag öppnar.
Sprang runt på stan med Ebba en sväng innan jobbet och hittade BOKEN!
Åh äntligen. 199 kr och den var min, faktum är att jag nog hade kunnat betala dubbelt så mycket bara jag fick ta med den hem! Och tjock var den också :) Så nu ska jag lägga mig i bubbelbadet och läsa i den :)
Att bada kan vara det skönaste och mest avslappnande som finns. Efter badet blir det sängen, upp 7 imorgon ;) Börjar kl 8 och slutar 16.30.
Har tagit massa roliga foton från jobbet idag :) försökte lägga in dom på Mac datorn, men jag fattar nada.. tacka vet jag gamla hederliga datorer som man förstår sig på :) Inte sånna här high-tech :)
Skatten från Oslo :) Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0