Nya örhängen och tomten!

Som sagt var jag på stan tidigare idag.
Gick endast in för att byta pappas julklapp och köpa en bok istället! Blev kanon, ska snart slå in den.
På ett sätt så saknar jag att inte bo hemma hos mamma och pappa längre. I vår lägenhet får man ju knappt ha någon tomte och gran är det inte tal om.. hemma hos föräldrarna hade man julmys hela uppväxten. Jag saknar det! Tomtar, gardiner och massa rött i hela huset!
Men! Idag har jag ju faktiskt köpt en tomte, haha den var så söt! Det stod en kvinna och tittade på dom och när jag såg tomtarna började jag le direkt och då såg kvinnan mig och log åt mig och sa: Ja, man kan ju inte annat än le när man ser de söta små tomtarna!
Sant!



Hur söt? :) Hemtex 99 kr (finns även en tomtemor med flätor)




Ett par korsörhängen, 90 kr
Köpte de i helgen när 3orna (på gymnasierna här) hade egenföretagande och ställde ut och sålde alla sina saker!
Kul när man kan bidra till något sådant men ändå få något som jag har letat sååå mycket efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0