Trött som en bäver!

God morgon och uppe en timme tidigare... det suger!

Gådagen bestod av jobb jobb och åter lite jobb, däremot var det jätte kul. Jag fick stå och tappa upp öl i princip hela kvällen till ett stort sällskap som hade fest. Och jag tror fan att varenda snygg kille i hela Norge var där! =) Vid 12 tiden började ett band spela och alla människor började bli fulla o goa! =) Vid 01.00 åkte vi hem, eftersom vi skulle arbeta idag med. Så jag var hemma vid halv 2, kvart i 2.
Jag säger då det, det var riktigt kul och kanske är bartender ett kul jobb, hmm ska fundera vidare på den saken.

Nu ska jag alldeles strax iväg och jobba igen, men idag är jag trött. Som tur e så jobbar jag bara lunch, vilket jag tror betyder att jag slutar vid 4? Hoppas hoppas..

Jag vill ha sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0