Vilken Nationaldag !

  • Japp en helt underbar dag igår.
  • Började med att man kom hem, käkade mat med Frida och åkte ut en sväng till Eurostop, träffade Petra på Coop och sedan tog jag & Frida min bil för denna veckan och körde ut mot söndrum och letade efter Alex eftersom vi skulle köpa öl till honom med.
  • Kom hem, Linus kom inom en sväng och Is & Emelie kom hit, plockade upp oss, körde till emelie för att senare ta bussen till Marc inne i stan.
  • Där började festen ute, alla killarna satt i Sverigetröjor och stämningen var på topp tillsammans med öl och grillat. Klockan 7 började sändningarna och vi bänkade oss alla hemma hos marc och marcs granne. Det bjöds på Sverigetårta och matchen gick åt helvete.
  • Det bjöds även på Dunken, haha ajaj.. det var nog så jag blev så förbaskat full. Jag hade pratat med robin och han hade nämnt att han var vid sjukhuset och jag svarade då "ser du mig? Jag är i stan" hahaha. Lite långt att se kanske.
  • Traskade hem efter midnatt någon gång med varsin kebabrulle i handen och just det, vi tog taxi.. förbaskat kallt i natt.



Frank är den coolaste hunden ever!


  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Hade en kanonkväll, kul att träffa de äldre från Lidhult igen.
Självklart straffas man med att inte ha någon röst kvar idag.
Tog över 100 bilder igår, men hoppas smakprovet räckte. =)
Balen Sannarp/kattegatt kommer upp ikväll.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilka är snubbarna som jag blir plåtad med?

minns fan inte det..... och duuuu!

vad ska du göra imorgon?



inte vet jag iaf!!! bara laddaaa!!

2009-06-07 @ 23:30:16
URL: http://iznonstop.blogg.se/
Postat av: Anonym

vafan! jag kommenterade ju nyss så försvann allt.

vilka är snubbarna man plåtas med tror du?

det minns jag fan inte! haha

men duuuu!! vad ska du göra imorgon?

undrar vad jag ska göra.

ska ju bara ladda nuuuu :D:D

tänkte sova till kings of leon nu.



PUSSSS!!!!

2009-06-07 @ 23:42:50
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0