Smakprov

Gårdagens fest, fyfan säger jag bara! Det var fest... Lite smakprov! :)

155 bilder blir ett litet smakprov från Issa & Alex's student.







  

  

  

Söt alex, lycka till i framtiden gubben!


  

Sång var det här & issas klass springer ut

  

Härliga flicks & Jabbe

    

Sen blev det dansa på borden-fest och Matilda var väl för söt! Älskade Gbg:are!


  

Ölspelet dör aldrig ut! Jag och Matilda drack för båda två! =)


  

Inga små flaskor här inte och inga glas heller för den delen


  

Här blev nog alla fulla, gissa personerna!




Självklart hann jag med en Batman! =) Fast denna gången iförd mer än bara trosor!
Tack för den bästa kvällen på jävligt länge. Alla blev fulla, ja det var nog inte många som blev "lagom" igår.
Spriten, ölen och vinet tog slut! Så ska det vara när det är fest, och då bjöds det inte på en eller två öl vill jag meddela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0