Sjukan??

Hey och hå.. då har man sovit i några få timmar framför tvn i soffan till ett hejdundrande ljud.  Fattar inte hur jag kunde somna så lätt väckt som jag är, men det var visst inga problem. Skälet ligger säkert i att jag inte fått mer än 3 timmars sömn pga att jag hostat hela natten och inte kunnat sova. Jag hostar så mycket så ögonen bara rinner ner, hela tiden.

Skönt att jobba tidigt. Imorgon blir det fisk i kantinan och den ska baskemej jag fixa. Hey och hå vi får väl se hur det ska gå. Det är kanon gött att komma hem i tid. Idag gick vi en sväng på stan, jag Fanny  och Linus. Tittade på två killar från Paris som dansade, haha as grymma verkligen. Gick en sväng på bryggan, köpte lite mat och traskade hem.

Det är inte vanligt att jag hinner med att göra så mycket på en dag!
Självklart har inte min lön kommit in på kontot, ja man blir ju förbannad. Varför kan det aldrig stämma? Varför kan aldrig lönen komma i tid och vara så stor som den verkligen ska vara!? Förbannade skit -land. Behöver ju mina pengar till hyran kanske!

Nu ska vi titta på film snart och sen blir det bädden direkt. Den nya Wallander ska vi se =)
Over and och, nu - Te med lite honing i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0