Hstd imorgon!

Hej och hå!

Då vart man hemkommen från jobbet, skönt. Stått i grillen hela dagen och från 16 vart det jävlar så mycket folk. 2 Pers i grillen, hej och hå. Ibland undrar man hur dom tänker?? Man måste ju ha rast och blabla ..

Imorgon är det sista dagen på jobbet innan midsommar. Fyfan vad kul det ska bli. Drar imorgon kl 23, jag, jennie och Joel. Sedan anländer jag och Joel ha 04.30 vid Eurostop där bilen väntar på mig & joel. Vi brummar hemåt och sedan laddar vi.

Det blir mat, nubbe, sång och kransbindning i Lidhult med alla barndomsvänner. Sedan drar vi vidare till Hstd i Taxi allihopa var det planerat. Härligt som fan! Där gör vi stan som attans! =) Midsommar i Hstd, slå det ni!

JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG! Hörde till och med roffes röst på telefonen, åååh jag vill hem hem hem :)
Nu ska jag packa! !!!!


  

  

Ett år sedan..
- Jag var skit full på midsommarafton
- Alla tog sönder våra partytält totalt
- Jelzin stod på bordet och tömdes
- Anton & pancho snappsade sillspadet!
- Linus var prickig i huvudet!
- Ett år sedan hade jag skit kul & detta året ska bli ännu roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0