Guinness rekordbok.. jag?

VÄRLDENS BÄSTA HULTSFRED!


Vi vet väl alla att Hultsfredsfestivalen är en plats där drömmar går i uppfyllelse och nya saker upplevs år efter år. Bara det känns ju som ett rekord i sig.

I år tänkte vi ta det ett steg längre genom att sätta ut rekorden på världskartan.

Varje dag kommer du att ha möjlighet att delta i minst ett rekordförsök till Guinness värld av rekord.

Bland annat kommer vi att försöka oss på världens största gruppkram, världens största dodgeballmatch, världens längsta brev och flest människor som ligger sked.

Ta med dig alla dina vänner och skriv in ditt namn i historieböckerna.

Jodå, jag ska då fan in i historiaböckerna...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan vad feettttt!

vi måste köra på en sådan.

ska vi ligga sked kanske mattan?



fan vad fint att du ska skaffa löshår.

jag ska ge mig på ett försök att fixa

"hollywoodlockar" till studenten nu.

LÄNGTAR!



vi ska fira hiep idag också.

tänk ALL MAT!! och öl... ska bli mysigt.

hörs när du kommer hem! puss

2009-06-05 @ 10:21:43
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0