Bästa platsen i bussen

God morgon!

Snacka om stressig morgon och snacka om en jobbig natt. Tror min och josses mobil har ringt och plingat stup i kvarten, till slut blev jag nästan helt tokig! Tackar alla som väckte oss i vår skönhetssömn.. hm!

Vi gick upp vid 6 i morse och vid 07.05, altså 5 minuter senare än planerat gick vi hemifrån med våra jävla tunga väskor. Dessutom börjar det med att man ska BÄRA ner väskan för 6 våningar vilket var mycket besvärligt och jag blev så varm så jag hade nog kunnat gå i bikini resterande av vägen. Vi gick hela vägen till Oslo busscentral och jotack, jag hade lökar det vill jag lova. Eftersom vi var lite sena så spann vi på i ett jävla tempo.

Josse tog våra väskor och lastade in i bussen vilket var mycket smart, medan jag tog bästa platsen i bussen med mycket space! (strax bakom trappen!) Så nu blir det film och musik hela vägen hem. Härligt!

Vi ses hemma alla mina goingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0